torsdag 16. oktober 2008

jajajamen.

ja, no skal det sies at e har hatt ein nokså travel periode og at det kan ha vert en god grunn til at e ikkje akkurat har vert veldig aktiv inne her....

hmm.
siste ferien så har e vert i AUSTRALIA, jup, det var gøy. var i brisbane, surfernes paradis og sydney. reiste sammen med 24 andre utvekslingsstudenter og var der i ca 12 dager. annkom til ca 30 varmegrader så det passa meg fint:) ble veldig godt kjent med mange søramerikanere, og traff igjen mine kjære norske venner!!!

no har e komme hjem igjen, og trivest fremdeles godt i familien min, hadde vannkrig her en dag med lillebroren min, (e vant....:D), har spillt litt tennis her i hagen, og ja... skolen er fortsatt på. De fleste har examener kommende så e å min kjøre sveitsiske venn kjeder oss veldig på skolen og løser problemet med å finne på gøyale ting utenfor vinduene til undervisningsromma i forsøk på å få litt oppmerksomhet......yup, så lavt har jg synket. haha

hmm. det blir liksom litt vanskelig å fortelle på en måte. så mykje som har skjedd!!!
bynner å bli varmere i været her, som er godt.
familien min planlegger å pusse opp stua, så det kan nok bli spennende.

de neste ukene kan nok bli litt hektisk i og med at alle har funnet ut at jeg bare har 2,5 mnd igjen og pluttselig så vil alle gå ut i byen, på kino,++++, så programmet er på en måte fullstappet.
savner alle hjemme da, så e må nok innrømme, det skal bli litt godt å komme hjem igjen også! :)

velvel, om du vil vite noe, så mail meg, så kan e få litt meir ideer om ka e skal skrive her;)

klem!

Ingen kommentarer: