lørdag 31. mai 2008

Her var jeg og Rolf-Erik i Omaru på sørøya, kor vi benyttet anledningen til å besøke Gjøa! Vi er alle utvekslingselever fra Norge, og har blitt veldig gode venner i løpet av tiden nede her! vertsforeldrene hennes har iallfall sauer, som jeg fikk dratt med Gjøa og Rolf-Erik opp rundt 8(?) en lørdagsmorgen til å vere med å vaksinere. SÅ, been there, done that..







Her er Jeg og Lous som kommer ifra costa-rica, som han har lært meg har 3 forkjellige betydninger, men den jeg husker er -''gull kysten''...

Vi ble godt kjent på sørøya turen, og jeg prøvde hardt å benytte anledningen til å lære meg spansk, men...






Dette er nord-på sørøya, i ein av dm største nasjonalparkene du finner på NZ(tror jeg), her padlet vi i kano, badet, og gikk en times tur gjennom ''urskog'', hoho... neida, veldig , veldig pent sted!

Ingen kommentarer: