torsdag 28. februar 2008

1 mnd i NZ!

I morra har e vert her hos familien min i akkurat en mnd, og d eneste e kan sei, e at e har vert utrolig heldig med familien min!
Søstran mine har vert utrolig greie og vist meg rundt, passet på at e ikkje har gått me vill, presantert me for vennan demmers, og e bynne no i ''etableringsfasen''. DVS at e bynna å bli kjent med mine ''egne venna'', i tilleg til demmers, og e har blitt kjent med mange! Bl.a folk fra, Danmark, Sveits, Australia, Taiwan, Japan og NZ.
Skolen er ok, og e tar fag som matte, biologi, fransk, engelsk og maling. Det går G.r.e.i.t, men e må sei at d e litt vanskelig å lære fransk, via engelsk og dermed finne ut hva ordet betyr på norsk...
på fritida mi, så e timeplanen min full allerede. Mandager(FRI!), tirsdager( Wolleyballkamp), onsdag(Wolleyballtrening), Torsdag( piano...) Fredager( forhåpentligvis gospelkor, og bibelgruppe....), lørdager e det alltid noe som foregår, og på søndager ( kirken, kor e hjelpe t med Childrens church).

Har ikke så myyeee hæmlengsel enda, og det heile har gått bedre enn e hadde trodd at det skulle gå... :D

opdatering.... snart....

2 kommentarer:

Kristian sa...

Kult! Ser ut som om du har kommet til bra folk, og koser deg :)
Men den taubanegreia - er det noe å satse på til Philipshaugen? :p

Kristian

Rolf-Erik sa...

det ser saa gooyt ut einy.. du e heldig!!:) badebasseng og alt.. missunnet deg:(!! hehe... skal paa moote med afs i morra gleder meg.. SNAKKE MAAAAAAASSE med de.!!spoorre om alt mellom himmel og hav!! HAHA.. ellers gaar eg rundt paa skolen aa proover aa finne meg familie! HAHHAHAHHHHA:D kann ikje tro det! haha.. godt du har det bra.. du e en knall jente.. snakkes:D ser frem til turen vaar:D strikkhopping:D JAA!! hehe.. kleeemm:):)