onsdag 23. januar 2008

FAMILIE!I

I går, den 22 jan. fikk jeg endelig vertsfamilie!
Jeg skal som sagt bo i byen Palmerstone north, og har nå fått vite at jeg skal til en familie på 6..... ...
En mamma og en pappa, + 4 søsken( 3 jenter, 1 gutt) = forhåpentlivis= 2 bad. :S... :D

jentene er ett år eldre en meg, like gammel som meg( og hun skal til Norge i juni 08 i utveksling), 4 år yngre enn meg. Gutten i familien er fødd i 1992, dvs 2 år yngre enn meg .

Papsen,etter det lille jeg vet, jobber for toyota New Zealand så kansje klarer jeg å få inn litt teori selv om jeg ikke har lov å kjøre ;)
Mamma troooor jeg er lege, iallefall jobber hun på et legesenter eller noe lignende..( så mamma og pappa, jeg kan hoppe i strikk og i fallskjerm og alle sånne ting, det er jo en lege i familien!!).... :P... hihi...

oppdatering snart.

Ingen kommentarer: